II Jornada de Comunicació Municipal

Mireia Puig,

II Jornada de Comunicació Municipal


Ahir, 23 d'octubre, durant tot el dia, es va celebrar la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i el Col·legi de Periodistes. 

Aquesta segona Jornada, va estar enfocada a la IA i la seva aplicació i van participar professionals destacats del sector com ara Pere Vila, Patricia Ventura, Enric Sant Joan, Cristina Aced, Laura Masobé, Sara Aguilar i Andrés Navarro, Membres de la Junta de Govern del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació.

L'assistència va ser un èxit i va omplir l'espai Bonnemaison de Barcelona, així com la qualitat dels continguts que van ser de màxim interès pels assistents; la qual cosa va convidar a continuar realitzant aquesta jornada durant els propers anys.

Com a conclusions vam treure que la IA és una eina d'ajuda i no de substitució i que ens ofereix nombroses oportunitats per millorar la gestió d'esdeveniments, des de la personalització de l'experiència de l'assistent fins a l'optimització logística, facilitant processos més eficients i aconseguint més satisfacció dels assistents.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya vol manifestar la seva posició respecte a les convocatòries de concursos privats i públics. 

Modificar cookies